Лист від державної служби якості освіти України
___________________________________________________________________________
ДЛЯ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ В РОБОТІ
За підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини,
освітнім проєктом #stop_sexтинг, було розроблено урок “#Не_ведись – проявисвою стійкість в Інтернеті” для забезпечення стійкості дітей до шкідливого контенту.
___________________________________________________________________________________________________
Посилання на сайт Громадської організації. Тисни на картинку.
_____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Про використання матеріалів віртуальних ресурсів ПОІППО ім. М.В. Остроградського
На виконання листа Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського від 11.01.2021 №01-22/12 повідомляємо, що відповідно до наказу МОН № 1115 від 08.09.2020 року «Деякі питання організації дистанційного навчання», наказу Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації № 230 від 10.08.2020 року «Про забезпечення розвитку дистанційної освіти в закладах загальної середньої освіти Полтавської області» з метою якісного навчально-методичного забезпечення здійснення освітнього процесу з використанням дистанційних технологій у закладах загальної середньої освіти Центр підтримки дистанційної освіти та цифрової грамотності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського пропонує освітянам Полтавської області до використання матеріали віртуальних ресурсів:
- сайт ПОІППО ім. М.В. Остроградського: http://poippo.pl.ua;
- обласний репозитарій освітніх матеріалів для дистанційного компоненту освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти (у пошуковому рядку найоптимальніше вводити ключові слова теми): https://ed.poippo.pl.ua;
- група в Facebook «Центр підтримки дистанційної освіти і цифрової грамотності ПОІППО»: https://www.facebook.com/groups/857730161628860;
- група в Facebook «Цифровий офіс ПОІППО» (рубрика «Освіта на дистанції: знаю як!»): https://www.facebook.com/groups/2554862048071838;
- YouTube-канал «Цифровий офіс ПОІППО»: https://www.youtube.com/channel/UCMRE-YH4epDmRxA05L0w6zA
______________________________________________________________________________
Групи вчителів у соціальних мережах і месенджерах
Календарно-тематичне планування з 34 шкільних предметів
Всеукраїнський освітній портал “Острів знань”: http://ostriv.in.ua/page/code-c644c5b25
Методичний портал: http://metodportal.net/
Для вчителів початкової школи: http://skoljarik.jimdo.com/
Сценарії http://skarbnu4ka.com/kolobok-2/
Рекомендації вчителям в роботі з дітьми, що мають підвищену агресію:
- Сприймати дитину такою, якою вона є.
- Висуваючи до дитини вимоги, враховувати не свої бажання, а іі можливості.
- Бути уважними до потреб дитини.
- Включати дитину у спільну діяльність, та підкреслювати іі значущість в цій діяльності.
- Намагатись ігнорувати легкі прояви агресивності дитини та не фіксувати на них увагу оточуючих.
- Караючи, не принижувати дитину.
- Демонструвати модель не агресивної поведінки.
- Боротися з агресивністю терпінням.
В роботі з дітьми, що мають підвищену тривожність:
- Не висувати до дитини завищених вимог.
- Уникати змагань і будь-яких видів робіт, що вимагають швидкості.
- Не порівнювати дитину з іншими (це сприяє появі заниженої самооцінки та може призвести в майбутньому до погіршення навчальної діяльності або взагалі до протесту).
- Сприяти підвищенню самооцінки дитини, частіше хвалити іі, але так, щоб вона знала за що.
- Демонструвати зразок впевненої поведінки, бути для дитини прикладом.
- Не звертатися за прізвищем.
- Намагатися використовувати покарання лише в крайніх випадках і так, щоб дитина знала за що і головне – карати справедливо.
- Не принижувати, караючи.