Get Adobe Flash player

Конкурс “Учитель року 2021

Групи вчителів у соціальних мережах і месенджерах

Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ, затверджені наказом МОН України від 07.12.2018 № 1362 (зміни згідно з наказом МОН України від 09.01.2020 № 21)

 Календарно-тематичне планування з 34 шкільних предметів

Всеукраїнський освітній портал “Острів знань”: http://ostriv.in.ua/page/code-c644c5b25

  Методичний портал:    http://metodportal.net/

Для вчителів початкової школи: http://skoljarik.jimdo.com/

Сценарії http://skarbnu4ka.com/kolobok-2/

Рекомендації вчителям в роботі з дітьми, що мають підвищену агресію:

  • Сприймати дитину такою, якою вона є.
  • Висуваючи до дитини вимоги, враховувати не свої бажання, а іі можливості.
  • Бути уважними до потреб дитини.
  • Включати дитину у спільну діяльність, та підкреслювати іі значущість в цій діяльності.
  • Намагатись ігнорувати легкі прояви агресивності дитини та не фіксувати на них увагу оточуючих.
  • Караючи, не принижувати дитину.
  • Демонструвати модель не агресивної поведінки.
  • Боротися з агресивністю терпінням.

В роботі з дітьми, що мають підвищену тривожність:

  •  Не висувати до дитини завищених вимог.
  • Уникати змагань і будь-яких видів робіт, що вимагають швидкості.
  • Не порівнювати дитину з іншими (це сприяє появі заниженої самооцінки та може призвести в майбутньому до погіршення навчальної діяльності  або взагалі до протесту).
  • Сприяти підвищенню самооцінки дитини, частіше хвалити іі, але так, щоб вона знала за що.
  • Демонструвати зразок впевненої поведінки, бути для дитини прикладом.
  • Не звертатися за прізвищем.
  • Намагатися використовувати покарання лише в крайніх випадках і так, щоб дитина знала за що і головне – карати справедливо.
  • Не принижувати, караючи.