Get Adobe Flash player

Лист від державної служби якості освіти України

Посилання Для вчителів, щодо комунікації з питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

___________________________________________________________________________

ДЛЯ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ В РОБОТІ

За підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини,
освітнім проєктом #stop_sexтинг, було розроблено урок “#Не_ведись – проявисвою стійкість в Інтернеті” для забезпечення стійкості дітей до шкідливого контенту.

___________________________________________________________________________________________________

Посилання на сайт Громадської організації. Тисни на картинку.

Ла Страда – Україна
Громадська організація "Ла Страда - Україна" - Гімназія №3

_____________________________________________________________________________________

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №31/2020″Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні”

_______________________________________________________________________________________

Про використання матеріалів віртуальних ресурсів ПОІППО ім. М.В. Остроградського

На виконання листа Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського від 11.01.2021 №01-22/12 повідомляємо, що відповідно до наказу МОН № 1115 від 08.09.2020 року «Деякі питання організації дистанційного навчання», наказу Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації № 230 від 10.08.2020 року «Про забезпечення розвитку дистанційної освіти в закладах загальної середньої освіти Полтавської області» з метою якісного навчально-методичного забезпечення здійснення освітнього процесу з використанням дистанційних технологій у закладах загальної середньої освіти Центр підтримки дистанційної освіти та цифрової грамотності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського пропонує освітянам Полтавської області до використання матеріали віртуальних ресурсів:

  • сайт ПОІППО ім. М.В. Остроградського: http://poippo.pl.ua;
  • обласний репозитарій освітніх матеріалів для дистанційного компоненту освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти (у пошуковому рядку найоптимальніше вводити ключові слова теми): https://ed.poippo.pl.ua;
  • група в Facebook «Центр підтримки дистанційної освіти і цифрової грамотності ПОІППО»: https://www.facebook.com/groups/857730161628860;
  • група в Facebook «Цифровий офіс ПОІППО» (рубрика «Освіта на дистанції: знаю як!»): https://www.facebook.com/groups/2554862048071838;
  • YouTube-канал «Цифровий офіс ПОІППО»: https://www.youtube.com/channel/UCMRE-YH4epDmRxA05L0w6zA 

______________________________________________________________________________

Конкурс “Учитель року 2021

Групи вчителів у соціальних мережах і месенджерах

Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ, затверджені наказом МОН України від 07.12.2018 № 1362 (зміни згідно з наказом МОН України від 09.01.2020 № 21)

 Календарно-тематичне планування з 34 шкільних предметів

Всеукраїнський освітній портал “Острів знань”: http://ostriv.in.ua/page/code-c644c5b25

  Методичний портал:    http://metodportal.net/

Для вчителів початкової школи: http://skoljarik.jimdo.com/

Сценарії http://skarbnu4ka.com/kolobok-2/

Рекомендації вчителям в роботі з дітьми, що мають підвищену агресію:

  • Сприймати дитину такою, якою вона є.
  • Висуваючи до дитини вимоги, враховувати не свої бажання, а іі можливості.
  • Бути уважними до потреб дитини.
  • Включати дитину у спільну діяльність, та підкреслювати іі значущість в цій діяльності.
  • Намагатись ігнорувати легкі прояви агресивності дитини та не фіксувати на них увагу оточуючих.
  • Караючи, не принижувати дитину.
  • Демонструвати модель не агресивної поведінки.
  • Боротися з агресивністю терпінням.

В роботі з дітьми, що мають підвищену тривожність:

  •  Не висувати до дитини завищених вимог.
  • Уникати змагань і будь-яких видів робіт, що вимагають швидкості.
  • Не порівнювати дитину з іншими (це сприяє появі заниженої самооцінки та може призвести в майбутньому до погіршення навчальної діяльності  або взагалі до протесту).
  • Сприяти підвищенню самооцінки дитини, частіше хвалити іі, але так, щоб вона знала за що.
  • Демонструвати зразок впевненої поведінки, бути для дитини прикладом.
  • Не звертатися за прізвищем.
  • Намагатися використовувати покарання лише в крайніх випадках і так, щоб дитина знала за що і головне – карати справедливо.
  • Не принижувати, караючи.