Get Adobe Flash player

У ліцеї навчається 7 учнів  з особливими освітніми потребами. Для яких освітній процес організовано з дотриманням вимог чинних нормативно-правових документів,  що регулюють питання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами та доповненнями) та  Постанови КМУ від 21.08.2019 р.№773 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 23 квітня 2003 р. №585».

Освітній процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього навчального закладу, складеного на основі типових навчальних планів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП. Відповідно до висновку психолого – педагогічної консультації та за згодою батьків дітей з особливими освітніми потребами створено  індивідуальну програма розвитку (ІПР), яка переглядається та  коригується за потребою. В ліцеї здійснюється психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами працівниками психологічної служби (практичним психологом і  фахівцем  ІРЦ) та  відповідними педагогічними працівниками.

Оцінювання результатів навчання учнів з особливими освітніми потребами в закладах освіти здійснюється згідно із загальними критеріями оцінювання та з урахуванням індивідуального навчального плану. Команда психолого-педагогічного супроводу  спільно з  вчителями-предметниками двічі  на рік визначає рівень досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПP.

Діти з особливими освітніми потребами залучаються до позашкільної роботи відповідно до можливостей, інтересів, нахилів, здібностей, з урахуванням  побажань та стану здоров’я, отримуючи при цьому потужний позитивний емоційний заряд.